Allianz je siedmy rok po sebe svetovou jednotkou medzi poisťovňami
Zdroj: Allianz
3m čítanie

Allianz je siedmy rok po sebe svetovou jednotkou medzi poisťovňami

  • Allianz medziročne výrazne zvýšil hodnotu značky – až o 20 percent na 28,2 miliardy dolárov, čo je najvyššia hodnota v jeho 135-ročnej histórii
  • Ako jedna z najrýchlejšie rastúcich značiek je Allianz opäť najhodnotnejšou poisťovňou na svete, v rebríčku sa posunul o dve priečky na 27. miesto
  • Rekordný nárast spoločnosti je poháňaný jej silným finančným výkonom a výrazným zlepšením sily značky vďaka evolúcii globálnej stratégie

Allianz opäť potvrdil svoju pozíciu medzi najhodnotnejšími značkami a už siedmy rok po sebe zostáva najúspešnejšou poisťovacou značkou na svete. V najnovšom rebríčku Best Global Brands 2025 spoločnosti Interbrand postúpil o dve priečky vyššie na 27. miesto. Hodnota značky vzrástla o 20 percent na 28,2 miliardy dolárov, čo je najvyššia hodnota značky Allianz v jej 135-ročnej histórii. „Naša stabilná vedúca pozícia a trvalý rast hodnoty značky v tomto dôležitom rebríčku 100 najlepších značiek sveta potvrdzujú kompetentnosť a dôveru Allianz, ktorú nám denne prejavujú naši zákazníci a obchodní partneri,“ uviedol vedúci skupinovej stratégie, marketingu a distribúcie skupiny Allianz, Bernd Heinemann.

Značka stále v kurze

Allianz v prestížnom rebríčku predbehol značky ako American Express či Ikea, pričom za ním zostali aj globálne rastúce značky ako Netflix. Výsledky tento rok odrážajú efektívnu evolúciu stratégie Allianzu smerom k tomu, aby bol Allianz stále „v kurze“. Po úspešnej fáze zjednodušovania sa pozornosť presunula smerom k zákazníkom. So zameraním na kľúčové silné stránky ako dôvera, kompetencia a ochrana toho, na čom ľuďom najviac záleží, bola značka Allianz nastavená tak, aby vytvárala hlboké spojenia, emocionálne zážitky a prínos pre spoločnosť na celom svete.

„Prostredníctvom našej stratégie „značka v kurze“ premieňame partnerstvá na silné platformy spolupatričnosti. Na 70-tich trhoch prekračujeme hranice tradičnej reklamy a dávame našej značke život prostredníctvom zmysluplných aktivít a autentického angažovania sa,“  zdôraznila vedúca globálnej značky, partnerstiev a sponzoringu Allianz Dorothee Mathieu.

Globálny dopad Allianzu

Ako svetový poisťovací partner Olympijského a paralympijského hnutia je Allianz od roku 2021 súčasťou najväčšieho športového podujatia na svete. V rámci Allianz Family of Stadiums nesie niekoľko štadiónov na rôznych kontinentoch názov Allianz. Allianz štadióny hostia športové podujatia pre 10 miliónov fanúšikov a zainteresovaných strán ročne. Iniciatíva Power of Unity podporuje v dobe polarizácie konštruktívne zapojenie a spolupatričnosť, prostredníctvom komunitných programov, odborných diskusií a ocenení Unity Sports Awards. Allianz pôsobí na poisťovacom trhu už 135 rokov a aktuálne ho tvorí viac ako 156 000 zamestnancov, 120 000 agentov a sprostredkovateľov, ktorí poskytujú výnimočné služby 128 miliónom zákazníkov v 70-tich krajinách. Kompletný rebríček najhodnotnejších značiek nájdete na Interbrand.