Vrchol sezóny v NAY: Kľúčom k úspechu je automatizácia a tímová spolupráca
3m čítanie

Vrchol sezóny v NAY: Kľúčom k úspechu je automatizácia a tímová spolupráca

Spoločnosť NAY, líder na slovenskom trhu s elektronikou, vstupuje do vrcholnej sezóny plne pripravená. Po úspešnej fúzii so spoločnosťou DATART a po roku prevádzky inovatívneho systému Autostore v seneckom distribučnom centre má firma logistické procesy nastavené tak, aby zvládla aj najnáročnejšie obdobie roka – Black Friday a Vianoce.

„Dôkladná príprava je 80 % úspechu a toho sa v NAY držíme. Prípravu na sezónu začíname už v auguste. Už vtedy so všetkými logistickými partnermi detailne plánujeme postupy, aby sme zákazníkom zabezpečili doručenie objednávok včas,“ vysvetľuje riaditeľ logistiky NAY Vladislav Krasický.

Automatizácia ako odpoveď na výzvy trhu

V poslednom roku spoločnosť optimalizovala centrálny sklad a zefektívnila usporiadanie tovaru. Využila tým synergie medzi značkami NAY a DATART. Čiastočne pritom však stále používa aj skladovacie kapacity bývalého DATARTu. „Zosúladiť logistické procesy počas plnej prevádzky bolo veľkou výzvou, no dnes vidíme, že prinieslo želané výsledky,“ hovorí Vladislav Krasický.

Kľúčovú úlohu v modernizácii logistiky zohral automatizovaný skladový systém Autostore, ktorý NAY uviedol do prevádzky v roku 2024. Tento systém podľa riaditeľa logistiky dokonale zaplátal dieru na trhu práce a zvýšil efektivitu v procesoch logistiky. Vzhľadom na rastúcu ponuku produktov spoločnosť plánuje jeho ďalšie rozšírenie.

Transparentná komunikácia a férový prístup k zákazníkom

Trh práce aj kapacity dopravcov ostávajú podľa NAY výzvou, no spoločnosť ich rieši inovatívne. „Vďaka automatizácii sa nám darí odolávať nedostatku pracovnej sily. Dopravcovia robia maximum, ale nemôžeme očakávať, že budú zvyšovať kapacity len kvôli sezóne. Preto komunikujeme so zákazníkmi férovo – v dostatočnom predstihu upozorňujeme na posledné termíny objednávok, ktoré sú vždy dostupné na našom webe,“ hovorí Vladislav Krasický.

Vrchol sezóny je podľa neho aj zaťažkávacou skúškou nových procesov, no NAY do nej vstupuje s istotou. K dispozícii je totiž veľmi kvalitný tím pracovníkov logistiky, ktorý je pripravený zvládnuť aj tie najnáročnejšie procesy v rámci tohto obdobia. Podľa Krasického sú všetci zvyknutí priložiť ruku k dielu a na sezónu sa vyslovene tešia.

Do najbližších mesiacov vstupuje spoločnosť s ambíciou ešte viac automatizovať procesy, zaviesť nový informačný systém a zefektívniť spôsob skladovania položiek. „Budúcnosť vidíme v rýchlejšom spracovaní objednávok a v zefektívnení vynaložených zdrojov. Našim cieľom je, aby bol spokojný nielen zákazník, ale aj zamestnanci,“ dodáva Vladislav Krasický.

Vďaka kombinácii technológií a skúsených ľudí je NAY pripravený zvládnuť predvianočný nápor aj tento rok bez kompromisov. Zákazníkom tak ponúka istotu, že ich objednávky budú vybavené spoľahlivo, rýchlo a s rovnakou starostlivosťou, akú v NAY považujú za štandard. Nečakajte a využite už teraz BLACK FRIDAY v NAY, počas ktorého nakúpite produkty so zľavou až 50% vo viac ako 50 predajniach. Kompletnú ponuku produktov nájdete na www.nay.sk.