GFI Software predstavuje MyPersonas, digitálny AI klon kľúčových zamestnancov
3m čítanie

GFI Software predstavuje MyPersonas, digitálny AI klon kľúčových zamestnancov

Digitálny ekvivalent kľúčových zamestnancov umožňuje oveľa rýchlejšie a efektívnejšie zdieľanie znalostí

Spoločnosť GFI Software, poskytovateľ riešení pre bezpečnosť podnikových sietí, predstavila nástroj MyPersonas, ktorý generuje odpovede na otázky zákazníkov v reálnom čase. MyPersonas je riešenie založené na umelej inteligencii (AI), ktoré umožňuje spoločnostiam vytvárať digitálne klony kľúčových zamestnancov, vďaka čomu môžu okamžite a kompetentne reagovať na opakujúce sa denné požiadavky s využitím všetkých informácií spoločnosti.

Každá MyPersona je vytvorená na základe znalostí zamestnanca, ktorého zastupuje, čo znamená, že môže reagovať rovnakým spôsobom ako tento zamestnanec. MyPersonas sú k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni a dokážu komunikovať vo viac ako 160 jazykoch. Ich hlavnou výhodou je schopnosť poskytovať požadované informácie aj vtedy, keď skutočný zamestnanec nie je k dispozícii alebo je zaneprázdnený vybavovaním iných požiadaviek.

Na rozdiel od tradičných avatarov, ktoré sú v podstate len „hovoriace hlavy“, MyPersonas napodobňuje vzhľad, štýl reči a mimiku skutočných zamestnancov, čím dáva interviewerovi pocit, že hovorí so skutočnou osobou. Vďaka svojmu realistickému vzhľadu a hlasu poskytuje MyPersonas prirodzenú interakciu, ktorá zvyšuje dôveryhodnosť. Takou osobou môže byť napríklad obchodný manažér, manažér ľudských zdrojov, manažér IT, finančný partner alebo ktokoľvek iný, kto je dôležitý pre konkrétnu organizáciu v akomkoľvek odvetví.

„Technológia MyPersonas je postavená výlučne na znalostnej báze organizácie,“ povedal Jozef Kačala, viceprezident pre globálny predajný inžiniering v spoločnosti GFI Software. „Ak narazí na niečo, na čo nedokáže s istotou odpovedať, nehádá ani nehalucinuje, ako je to niekedy v prípade verejných nástrojov umelej inteligencie. Namiesto toho eskaluje dotaz, napríklad iniciovaním videohovoru v aplikácii so svojím ľudským náprotivkom a zapojením ho do konverzácie.“

Medzi hlavné výhody MyPersonas patria:

  • Okamžitý prístup k odborným znalostiam. Odpovede na často kladené otázky poskytujú digitálne klony kľúčových zamestnancov v akomkoľvek jazyku, 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
  • Zdieľanie znalostí. Digitálne klonovanie kľúčových zamestnancov v organizácii umožňuje oveľa rýchlejšie a efektívnejšie zdieľanie znalostí.
  • Replikácia zamestnancov. Digitálni dvojčatá dokonale odrážajú vzhľad, hlas a štýl komunikácie kľúčových zamestnancov.
  • Učenie v reálnom čase. Riešenie neustále aktualizuje svoju znalostnú bázu prostredníctvom minulých interakcií a spätnej väzby od skutočných zamestnancov.

Jednou z organizácií, ktoré už používajú MyPersonas, je Zebra Wines, český e-shop špecializujúci sa na predaj juhoafrických vín. „Medzi našich zákazníkov patria ako znalci juhoafrických vín, tak aj tí, ktorí vína z tejto oblasti práve objavujú, takže sa stretávame s širokou škálou otázok. Riešenie MyPersonas dokáže využiť podrobné informácie na našej webovej stránke, aby rýchlo a presne poskytlo záujemcom odpovede alebo odporúčania, ktoré potrebujú, a my zase neprídeme o potenciálnych zákazníkov kvôli našej prípadnej nedostupnosti,“ povedal Zdeněk Bínek, partner spoločnosti Zebra Wines.

Viac informácií o riešení Eloquens nájdete na stránke https://mypersonas.ai.

Ďalšie informácie budú k dispozícii na tomto webináre.