Motorola a Euroleague Basketball sa opäť spájajú na druhú sezónu komunitnej iniciatívy Bouncing For Good
Po úspechu svojho prvého ročníka s hrdosťou Motorola a Euroleague Basketball oznamujú druhú sezónu projektu Bouncing for Good – komunitnej iniciatívy vytvorenej v spolupráci s programom One Team organizácie Euroleague Basketball s cieľom podporovať inklúziu, tvorivosť a zdravé návyky medzi deťmi zo zraniteľných komunít naprieč Európou.
Po tom, čo počas prvej sezóny inšpiroval viac ako 500 detí, sa program v tomto roku vracia s rozšíreným dosahom – zapojí viac miest, viac klubov a viac lokálnych organizácií. Na základe úspechu z minulého roka budú Euroleague Basketball, Motorola a každý zúčastnený klub aj naďalej spolupracovať s miestnou školou alebo sociálnou inštitúciou, aby spoločne priniesli aktivity spájajúce vzdelávanie a hodnoty basketbalu, podporené technológiami a vybavením poskytnutým v rámci tejto úspešnej iniciatívy.
Ako súčasť partnerstva medzi Motorolou a Euroleague Basketball má Bouncing for Good za cieľ vytvárať bezpečné a inkluzívne prostredia, kde môžu mladí ľudia učiť sa, hrať a spájať. Každý projekt je pripravený spoločne klubmi a ich lokálnymi partnermi tak, aby odzrkadľoval špecifické potreby danej komunity. Rovnako ako minulý rok, program sa bude deliť na dopoludňajšie vzdelávacie workshopy a popoludňajšie podujatia spojené s darovaním basketbalových lôpt. Spojením športu, inovácií a umenia projekt podporuje pocit spolupatričnosti a sebavedomia, pomáha účastníkom rozvíjať životné zručnosti, ktoré presahujú hranice basketbalu.
Počas workshopov sa deti vo veku 8 až 12 rokov zúčastnia interaktívnych aktivít vedených trénermi programu One Team, ktoré prepájajú zábavu a vzdelávanie prostredníctvom basketbalových hier zameraných na hodnoty ako rešpekt, vytrvalosť a spolupráca. S pomocou technológií od Motoroly sa zapoja aj do kreatívnych výziev – ako sú pamäťové hry, tímové úlohy pomocou QR kódov, kvízy či skupinové cvičenie, počas ktorého navrhnú svoj vlastný projekt „Perfect Ball“, nástennú maľbu, ktorá vizuálne vyjadruje to, čo sa spolu naučili a zažili.
Celé podujatie vyvrcholí slávnostným ceremoniálom, počas ktorého každý účastník dostane basketbalovú loptu a pamätné predmety s podpismi hráčov – trvalú spomienku na ich úsilie a nadšenie pre hru.
Tieto ceremoniály aj tento rok podporia aktuálne hviezdy EuroLeague, čím opätovne potvrdia svoj záväzok voči iniciatíve. Po minuloročnom podujatí v Grécku sa Juancho Hernangómez vyjadril s nadšením:
„Je pre mňa cťou byť súčasťou iniciatívy One Team – Motorola Bouncing for Good a zdieľať tieto špeciálne chvíle s deťmi. Basketbal mi dal veľmi veľa a možnosť niečo vrátiť – či už jednoduchým gestom, ako je darovanie lopty, alebo tým, že s nimi trávim čas na ihrisku – pre mňa veľa znamená. Pevne verím v silu športu inšpirovať a spájať, a som vďačný, že môžem byť súčasťou tohto zmysluplného programu.“
A napokon, aby každá iniciatíva získala ešte väčšiu pozornosť, niekoľko týždňov po podujatí bude počas oficiálneho zápasu EuroLeague na palubovke predstavená „Perfect Ball“ – skutočná basketbalová lopta ručne pomaľovaná miestnym umelcom, ktorého inšpirovala detská maľba. Bude to pocta škole alebo organizácii, ktorá sa do projektu zapojila.
Daniela Idi, marketingová riaditeľka pre región EMEA v Motorole, uviedla:
„Sme nadšení, že môžeme priniesť druhú sezónu Bouncing for Good po tak silnom a inšpiratívnom prvom roku. Tento program presahuje hranice basketbalu – ide o spojenie, učenie sa a dávanie deťom príležitosti snívať vo väčšom. Vďaka partnerstvu s EuroLeague a One Team môžeme využívať technológie ako most k inklúzii, kreativite a vzdelávaniu. To, že tento rok oslovíme ešte viac komunít naprieč regiónom EMEA, len potvrdzuje naše presvedčenie, že keď sa technológia spojí so zmysluplným cieľom, môžeme vytvárať trvalú zmenu.“
Gawain Davies, obchodný riaditeľ Euroleague Basketball, dodal:
„V Euroleague Basketball veríme, že sila športu presahuje hranice ihriska. Prostredníctvom programu Bouncing for Good a nášho One Team sme hrdí, že môžeme spolu s Motorolou a našimi klubmi inšpirovať novú generáciu, podporovať inklúziu a prinášať pozitívnu zmenu v našich komunitách. Zároveň by som rád poďakoval Motorole za ich pokračujúcu podporu a vieru v pozitívny vplyv, ktorý basketbal môže mať.“
Druhá sezóna Bouncing for Good sa začne 3. novembra na škole Kralj Aleksandar I v Belehrade v Srbsku, za účasti hráčov klubov Crvena Zvezda a Partizan, a v nasledujúcich mesiacoch bude pokračovať v ďalších európskych mestách.
O spoločnostiach Lenovo a Motorola
Lenovo je globálny technologický líder s ročnými tržbami vo výške 57 miliárd USD, ktorý sa umiestnil na 248. mieste rebríčka Fortune Global 500 a denne obsluhuje milióny zákazníkov v 180 trhoch po celom svete. Vychádzajúc z vízie Smarter Technology for All („Inteligentnejšia technológia pre všetkých“) nadviazala spoločnosť na svoj úspech ako najväčší výrobca počítačov na svete a ponúka portfólio produktov od zariadení až po cloud – všetky s podporou umelej inteligencie, pripravené na AI alebo optimalizované pre AI. Patria sem zariadenia (PC, pracovné stanice, smartfóny, tablety), infraštruktúra (servery, úložiská, edge riešenia, výkonné počítanie a softvérovo definovaná infraštruktúra), softvér, riešenia a služby. Neustále investície Lenovo do inovácií, ktoré menia svet, smerujú k vytváraniu spravodlivejšej, dôveryhodnejšej a inteligentnejšej budúcnosti pre všetkých, kdekoľvek na svete. Spoločnosť Lenovo je kótovaná na Hongkonskej burze cenných papierov pod názvom Lenovo Group Limited (HKSE: 992, ADR: LNVGY). Viac informácií nájdete na www.lenovo.com
Podobné články
Kúpte si lístok na vlak ZSSK včas
Automatizovaná mobilita podľa Allianzu výrazne zníži nehodovosť