Generali v súťaži Zlatá minca 2025 obhájila titul Najinovatívnejšia poisťovňa, získala osem ocenení vrátane Objavu roka a EKO produktu roka
3m čítanie

Generali v súťaži Zlatá minca 2025 obhájila titul Najinovatívnejšia poisťovňa, získala osem ocenení vrátane Objavu roka a EKO produktu roka

Poisťovňa Generali už piaty rok po sebe obhájila titul Najinovatívnejšia poisťovňa v súťaži Zlatá minca 2025. Okrem toho jej finanční experti udelili prvenstvo v kategórii Poistenie úrazu alebo choroby. Aj ďalšie úspechy poisťovne potvrdzujú jej stabilné postavenie na trhu. Generali získala štyri za druhé miesto v kategóriách Rizikové životné poistenie, Havarijné poistenie, Poistenie zodpovednosti zamestnanca a Poistenie podnikateľov. Ocenenie získalo aj PZP zodpovednosti prevádzky z motorového vozidla, ktoré skončilo na treťom mieste.

„V Generali veríme, že inovácie majú zmysel vtedy, keď prinášajú klientom skutočnú hodnotu. Práve preto sa zameriavame na to, aby naše riešenia nielen chránili, ale aj uľahčovali život našim klientom. Napríklad digitalizáciou, jednoduchším procesom alebo širším rozsahom krytia. Súťaž Zlatá minca už niekoľko rokov ukazuje verejnosti, že je to možné aj v poisťovníctve a že aj tradičné segmenty ako havarijné či podnikateľské poistenie môžu profitovať z moderných prístupov,“ hovorí Tomáš Potúček, riaditeľ poistenia majetku a zodpovednosti z poisťovne Generali.

NAJINOVATÍVNEJŠIA POISŤOVŇA, OBJAV ROKA, ALE AJ EKO PRODUKT ROKA   

Odborná porota súťaže Zlatá minca 2025 hlasovala za najlepšie finančné produkty v troch samostatných kategóriách. Jednou z nich boli aj poisťovne, u ktorých hodnotila deväť rôznych poistných služieb. Generali si v tomto roku pripísala na konto šesť zlatých mincí a dve ocenenia. Za Poistenie pre podnikateľov ProFi Simple získala ocenenie Objav roka a za Havarijné poistenie bicykla DOMINO ocenenie EKO produkt roka. O celkových výsledkoch rozhodla až 210-členná porota, ktorá sa pri hodnotení zamerala na kvalitu, prínos pre klienta, inovatívnosť a spoločenskú zodpovednosť jednotlivých produktov.

„Získané ocenenia sú dôkazom, že v Generali dokážeme spájať technologickú inováciu s praktickými riešeniami pre reálny život. ProFi Simple vzniklo ako odpoveď na potreby podnikateľov, ktorí hľadajú rýchle, zrozumiteľné a zároveň kvalitné poistenie. Rovnako nás teší, že porota ocenila aj náš ekologický prístup, pretože veríme, že moderné poisťovníctvo má byť nielen efektívne, ale aj zodpovedné voči spoločnosti a životnému prostrediu,“ dopĺňa Juraj Smrek, senior manažér odboru poistenia podnikateľov.

O SÚŤAŽI ZLATÁ MINCA

Zlatá minca je nezávislá a transparentná súťaž finančných produktov, ktorá sa na Slovensku koná od roku 2005. Jej cieľom je oceniť najlepšie finančné produkty na slovenskom trhu a zviditeľniť inštitúcie, ktoré prinášajú kvalitné a inovatívne riešenia pre svojich klientov. Zároveň pomáha verejnosti zorientovať sa v ponuke finančných produktov a motivuje spoločnosti k neustálemu zlepšovaniu služieb. O poradí v jednotlivých kategóriách rozhoduje veľké množstvo nezávislých finančných expertov. Každý člen odbornej poroty vyberá maximálne tri najlepšie produkty v kategórii, v ktorej má odborný názor.

OCENENIA ZLATÁ MINCA 2025, KTORÉ ZÍSKALA POISŤOVŇA GENERALI:

Najinovatívnejšia poisťovňa

1. miesto  v kategórii Poistenie úrazu alebo choroby

2. miesto v kategórii Rizikové životné poistenie

2. miesto v kategórii Havarijné poistenie

2. miesto v kategórii Poistenie zodpovednosti zamestnanca

2. miesto v kategórii Poistenie podnikateľov

3. miesto v kategórii PZP zodpovednosti prevádzky z motorového vozidla

Samostatná kategória Objav roka

Poistenie pre podnikateľov ProFi Simple

Samostatná kategória EKO produkt roka

Havarijné poistenie bicykla DOMINO