365.bank prináša tretiu vlnu kampane „Chcem tento účet“. V hlavných úlohách rapper, rytier, indián aj skaut.
Po úspešnom štarte a pokračovaní kampane „Chcem tento účet“ vstupuje 365.bank do jej tretej fázy. Ani tentokrát nechýba obľúbená herecká dvojica Milan Ondrík a Martin Nahálka, no v ešte odvážnejších kostýmoch a nečakanejších charakteroch. Diváci sa môžu tešiť na sériu 5 nových spotov, v ktorých sa dvojica premení na rytiera, rappera, rockera, indiána, skauta či skejtera – no vždy s rovnakou pointou: všetci „chcú tento účet“.
Nová séria opäť stavia na kontraste postáv, situačnom humore a svižnom tempe, ktoré sa v predošlých vlnách osvedčili. Zároveň však pridáva ďalšiu vrstvu – ikonickosť postáv a hravosť s historickými či popkultúrnymi archetypmi. Postavy, ktoré by sa nikdy nestretli, tu nachádzajú spoločný záujem o výhody osobného účtu od 365.bank.
„V tretej vlne pokračujeme v princípe kontrastu, no posúvame ho do ešte nápaditejšieho a zábavnejšieho priestoru. Postavy ako Shakespeare či rytier v brnení nie sú len efektným vizuálom, v spojení s modernejším protipólom vytvárajú nové, komické situácie, v ktorých sa benefity nášho účtu komunikujú prirodzene a pútavo,“ vysvetľuje Igor Fekiač, Senior Brand Manager v 365.bank.
Rovnako ako v predchádzajúcich fázach kampane, aj teraz sa 365.bank zameriava na svoj vlajkový produkt – osobný účet. Spoty sú opäť krátke, dynamické, s dôrazom na vizuálny humor a herecký prejav, všetko s pre 365-ku typickým mintovým pozadím.
Kampaň štartuje 27. októbra a bude nasadená naprieč televíziou, digitálnymi kanálmi, sociálnymi sieťami, outdoorom, PR komunikáciou a v rádiu. Okrem tradičných mediatypov si na zastávke MHD na Račianskom mýte v Bratislave budú môcť okoloidúci vyskúšať komunikáciu s interaktívnym citylightom, ktorý im umožní odfotiť sa s hlavnými protagonistami reklamných spotov vo virtuálnych kostýmoch.
„Tretia vlna našej kampane je dôkazom, že aj bankový produkt môže byť zábavný a zapamätateľný. Pracovali sme s rovnakým tímom, ako v predchádzajúcich vlnách – režisérom Tomášom Řehořekom, kreatívnym tímom z Wiktor Leo Burnett a produkciou Revers Film. Dvojica Ondrík – Nahálka opäť ukazuje svoj herecký rozsah a dôvtip, pričom každá postava je svojím spôsobom bizarná, no stále ľudská. Práve v tom je sila tejto kampane na účet, ktorý si nájde cestu ku každému,“ uzatvára Igor Fekiač.
Vizitka kampane
Klient: 365.bank – Tereza Molnár, Igor Fekiač, Sandra Miskolcziová
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Peter Michalka
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Richard Sokol
Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka
Account Director: Michal Kopriva
Account Manager: Romana Juhásová
Produkcia: Revers Films
Executive producer: Adam Noška
Line producer: Soňa Trubačová
Réžia: Tomáš Řehořek
DOP: Martin Chlpík
Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka
Podobné články
Nová minerálna voda Saguaro z Lidla sa oplatí
Bezpečné postupy vyradenia softvéru a možnosti odkúpenia
Letiskové pasce pre vašu peňaženku: Ako ušetriť a vyhnúť sa zbytočným výdavkom
Slovensko láka svet biznisu – kongresový turizmus rastie rekordným tempom